Nyheder fra AF86

06 It kriminalitet vokser - af Bermix Studio.jpg (1)

Flere og flere danskere rammes af digital svindel

Internetkriminalitet er en stigende trussel, der rammer flere og flere danskere hvert år. Ifølge en ny offerundersøgelse fra Justitsministeriet, Rigspolitiet, Københavns Universitet og Det Kriminalpræventive Råd blev næsten 190.000 danskere udsat for digital svindel i 2023, en betydelig stigning fra knap 150.000 året før.

Online sikkerhed.jpg

Sådan beskytter du dig mod it-svindel på nettet

Mange overvurderer deres evne til at spotte svindel, og de kriminelle bliver stadig dygtigere. Det forventes, at digital svindel vil vokse yderligere i takt med, at kunstig intelligens bliver mere udbredt.

AF86-logo.png

Repræsentantskabsmøde i AF86 En sund og stærk forening

På det årlige repræsentantskabsmøde i AF86, præsenterede formanden et tilfredsstillende økonomisk resultat. Medlemsafdelingerne friholdes desuden for driftsbidrag i ni måneder. Og så var der genvalg over hele linjen.

Anga print 01.jpg

Banebrydende fremskridt inden for 10G, bæredygtighed og cybersikkerhed

ANGACOM-messen i Køln satte i år fokus på fremtidens kommunikationsinfrastruktur, hvor 10G-teknologi, bæredygtige løsninger og avanceret cybersikkerhed spillede hovedrollerne. Udstillere og eksperter diskuterede de nyeste fremskridt, der vil forme vores digitale hverdag og fremtid. AF86 var med.

Discovery.jpg

Discovery-kanaler vender tilbage hos YouSee

Fra 11. juni er det igen muligt at vælge Discovery-kanaler i Bland Selv. Også streamingtjenesten Max kan vælges.

Næste
Side 1 af 20